KALAVIIKKO 10.–11.3.2016 HELSINKI

Yhdessä vankka ote siniseen biotalouteen

Sininen biotalous – kasvun mahdollisuus on Kalaviikko 2016 – tapahtuman teema. Kalaviikko kokoaa yhteen toimijat kalatalouden eri sektoreilta ja tarjoaa osallistujille kiinnostavan ohjelman ohella puitteet tutustua alalla toimiviin kollegoihin aivan Helsingin keskustassa.

Lopullinen ohjelma valmistuu tammikuun alussa, mutta esitysten aiheina ovat ainakin:

–          sininen biotalous poliitikkojen näkökulmasta katsottuna

–          mitä sininen biotalous on sekä kala-alan innovaatio-ohjelmat

–          vesiviljelyn, kalastusmatkailun sekä kalastuksen, jalostuksen ja kalakaupan ajankohtaisia aiheita käsittelevät rinnakkaisohjelmat

–          vesiviljelijöiden kalaterveyspäivä

Luvassa on siis kaksi antoisaa seminaaripäivää täynnä asiaa ja rentoa yhdessäoloa. Merkitse ajankohta kalenteriisi jo nyt ja ilmoittaudu heti ensi vuoden alussa!

Tervetuloa Kalaviikolle Hotelli Scandic Parkiin Helsingin keskustassa

10.–11.3.2016!

Ilmoittaudu osoitteessa www.kalaviikko.fi.

Hanke on osittain Euroopan meri ja kalatalousrahaston rahoittama.

Kalaviikkotapahtuman käytännön toteutuksesta vastaa Suomen Ammattikalastajaliitto ja suunnittelusta Kalaviikkotyöryhmä, johon kuuluvat maa- ja metsätalousministeriö, Varsinais-Suomen ELY-keskus, Luonnonvarakeskus, Elintarviketeollisuusliitto/ Kalateollisuusyhdistys, Kalatalouden Keskusliitto, Suomen Ammattikalastajaliitto, Suomen Kalankasvattajaliitto, Suomen Kalakauppiasliitto, Suomen sisävesiammattikalastajat, Suomen Vapaa-ajankalastajien Keskusjärjestö sekä Pro Kala.