Suomen Kalakauppiasliitto ry onnittelee CM-Järvenpään kauppiasta Markku Hautalaa sekä henkilökuntaa saamastaan kansainvälisestä tunnustuksesta.

HS-kirjoitus 8.11.2019
JÄRVENPÄÄN K-Citymarket sai kansainvälistä tunnustusta, kun brittiläinen tutkimus- ja asiantuntijaorganisaatio IGD valitsi sen vuoden kaupaksi torstai-iltana Lontoossa järjestetyssä palkintogaalassa. Järvenpään K-Citymarket oli kilpailun ainoa pohjoismainen finalisti.

”Se, että tällainen koko maailman mittakaavalla pieni kauppa pienestä Järvenpään kaupungista, pienestä syrjäisestä maasta menestyy kansainvälisessä maailman parhaiden kilpailussa, on aivan huippujuttu!” kommentoi kauppias Markku Hautala voittoa yhtiön tiedotteessa.

Hautala osoittaa kunnian voitosta kaupan henkilökunnalle ja heidän intohimoiselle työnteolleen. Hautala kertoo Järvenpään K-Citymarketin olevan jatkuvasti kehitystyön alla. Esimerkiksi ensi keväänä myymälässä uudistetaan maito-osastoa.

MYÖS Järvenpään kaupunki iloitsee ruokakaupan voitosta.

”Ei ole merkitystä, syntyykö uusi innovaatio Piilaaksossa vai keskisuuressa kaupungissa Suomessa”, elinvoimajohtaja Marko Lehenberg sanoo kaupungin tiedotteessa.

”Järvenpäälle Citymarket on vetoankkuri, jossa korostuvat kaikki kaupungin uuden brändinkin kannalta tärkeät veto- ja pitovoimatekijä.”

Järvenpään K-Citymarket on herättänyt huomiota aiemminkin. Myymälä tunnetaan etenkin susheistaan ja kauppias Hautalan tavoitteesta tehdä Järvenpäästä Suomen sushipääkaupunki.