Uusi markkinointipäällikkö

FM Otto Myöhänen on nimitetty Western Systems Oy:n myynti- ja markkinointipäälliköksi 2.3.2015 alkaen. Myöhänen on aiemmin vastannut projektijohtamisesta, markkinoinnista ja myynnistä Stereoscape Oy:ssä (Helsinki) ja Chenduo Productionsissa (Beijing, Kiina). Hänellä on kattava ymmärrys IT-alasta ja laaja kokemus B2B- ja digitaalisesta markkinoinnista.

”Minulla on erittäin suuret odotukset tulevasta ja rima on asetettu korkealle. Tavoitteenani on kasvattaa Westernin tunnettuutta ja edistää sen asemaa luotettavana partnerina ja asiantuntijana. Odotan innolla yhteistyötä nykyisten ja tulevien kumppaneiden kanssa, joilla on korkeat vaatimukset kattavasta IT-osaamisesta ja täyden kympin palvelusta.” toteaa Otto uusien haasteiden äärellä.

Oton liittyminen Westerniin vahvistaa entisestään yrityksemme sitoutumista tulevaisuuteen ja entistä parempien tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen nykyisille ja tuleville asiakkaillemme.

Tervetuloa, Otto!

Tuotekehitys kovassa vauhdissa

Tämä vuosi on Westernissä voimakkaan tuotekehityksen vuosi. Pitkään ja hyvin palvellut A2000 Tuoretukkujärjestelmämme korvautuu asteittain kokonaan uudella tukkujärjestelmällä, joka tulee uudistamaan ja yhtenäistämään tarjontaamme materiaalihallinnan ja tuotannon ohjaamisen alueella.

Taloushallinto jatkaa sähköistymistään ja sähköisen liiketoiminnan ja sähköisen asioinnin sovelluksien kehittäminen jatkuu kovaa vauhtia. Suuri osa asiakkaistamme on jo sähköistänyt myyntilaskutuksensa ja ostolaskujen sähköinen käsittely leviää kovaa vauhtia. Ota yhteyttä, jotta voimme yhdessä selvittää, miten voisimme auttaa Sinun liiketoimintasi sähköistämisessä.

Tilitoimiston ja asiakkaan yhteistyö

Tilitoimistoliiketoiminnassa asiakkaan ja tilitoimiston välisen työnjaon sopiminen molemmille osapuolille optimaaliseen muotoon on helppoa ja kustannustehokasta nykyaikaisten yhteiskäyttömahdollisuuksien avulla. Tilitoimisto ja asiakas siis käyttävät samaa järjestelmää sovituilta osin. Näin kaikki ylimääräinen tietojen siirto ja uudelleen käsittely jäävät historiaan. Näin tilitoimisto voi tarjota asiakkaalleen kaikki sähköisen liiketoiminnan palvelut ja kumpikin osapuoli voi keskittyä oman erikoisosaamisalueensa hoitamiseen.

ASP-Palvelu on serverin uusimisen vaihtoehto

Westernin ASP-Palvelussa on jo useita kymmeniä hyvin erikokoisia ja erityyppisiä yrityksiä. ASP-Palvelussa ohjelmistot ja tietokannat sijaitsevat omassa palvelinkeskuksessamme ja asiakas etäkäyttää sovelluksia internetin välityksellä. Käyttämämme teknologia varmistaa tietoturvan kaikissa käyttötapauksissa ja palvelumme sisältämät konesalipalvelut vapauttavat yrityksen hoitamaan ydinliiketoimintaansa. Skaalautuva kapasiteetti ja moniportaiset kahdennustekniikat varmistavat, että sovellukset ovat aina käytettävissä, tehokkaasti ja katkoitta. Turvakopiointi ja kopioiden turvallinen säilytys keventävät yrityksen huolta tietojen säilytyksestä. Ota yhteyttä, jos serverin vaihto alkaa käydä mielessä, ASP-Palvelumme on kustannustehokas vaihtoehto!

Menestystä kevääseen!

Western Systems Oy