Tule tutustumaan biotalouteen Farmari-tapahtumaan Joensuuhun 2.-4.7.2015

Mitä biotalous on? Mitä metsäyrittäjä, kalastaja, maanviljelijä tai kunnanjohtaja ajattelee biotalouden näkymistä? Farmarissa se selviää! Lisäksi biotalouden mahdollisuuksista kertovat muun muassa maatalous- ja ympäristöministeri Kimmo Tiilikainen, kansliapäällikkö Jaana Husu-Kallio, Itä-Suomen yliopiston professori Jyrki Kangas ja Finnpulp Oy:n toimitusjohtaja Martti Fredrikson.

Tutustu myös palveluihimme, joilla edistämme biotaloutta, maaseudun elinvoimaisuutta, kiinteistöasioita ja eläinten hyvinvointia!

Mukana ovat maa- ja metsätalousministeriö, Pohjois-Karjalan ELY-keskus, Eläinten hyvinvointikeskus EHK, eläinsuojeluasiamies, Kalatalouden Keskusliitto KKL, Luonnonvarakeskus Luke, Maanmittauslaitos MML ja Suomen metsäkeskus.

Löydät meidät Joensuu Areenan osastolta A844. Lisäksi Areenan päälavalla voit seurata päivittäin ajankohtaisia tietoiskujamme.

Tervetuloa!