Vuoden Kalakauppa 2020 on Suomen Kalakauppiasliiton järjestämä kilpailu, jossa etsitään Suomen parasta palvelevaa kalatiskiä. Kriteereinä ovat muun muassa ensiluokkainen palvelu, osaavin henkilökunta, kattavin valikoima ja houkuttelevin esillepano.
Kisassa eniten ääniä keränneet kaupat nostetaan fanfaarein finaaliviisikkoon, joiden kalatiskit ammattilaisraati käy salaa katsastamassa. Kilpailu on käynnissä koko helmikuun 2020 ajan, joten kalatiski kannattaa virittää voittokuntoon.

Voitokkaita kriteereitä ovat mm.
Ammattitaito (käsittelytaidot ja asiakaspalvelu)
Lähikalan osuus
Valikoima (raaka/puolivalmiit/kypsät/pakasteet)
Houkuttelevuus (tiskien ulkonäkö)

Vuoden Kalakauppa sekä yleisön suosikki palkitaan 19. maaliskuuta Kalaviikolla.

Kannusta omaa kalakauppaasi äänestämällä. Äänestäjien kesken arvotaan kolme (3) 50 euron lahjakorttia äänestämääsi kauppaan. Äänestys alkaa 1.2.

Voit myös ilmoittaa oman suosikkisi mukaan mittelöön tästä. vuodenkalakauppa@sek.fi

Lähde; Suomen Kalakauppiasliitto ry